SenHeng Lagi- Complain Iklan Jualan Murah

Salam Tghari blogger..

Kali ni TypeNetwork dapat berita dari forum yang mana yang Sen Heng telah membuat jualan clearence. Harga yang ditunjukan dalam iklan tu memang 50% off...promotion ini dijalankan dekat branch jeratut pahang
Apa yang sedihnya iklan promotion tu 90% dalam bahasa cina sahaja.

Adakah di Jeratut Pahang lebih daripada 80% bangsa kaum cina.???

TypeNetwork berharap agar SenHeng peka dengan isu seperti ini.

Salah seorg dari komen dari forum menyatakan
dah la iklan bahasa cina..ingat kat sini takde melayu ke? 70% melayu kat sini..lau bahasa omputih pun takpe lagi ..aku tak amik pot sgt, tetiba nampak iklan NETBOOK RM299..aku pun teruja la..pastu tgk android pun murah gak..terus aku bergegas ke Seng Heng..masa aku gi, diorg baru tarik grill pintu..( kul 11 baru nak bukak kedai ?? )....terus aku tnya netbook..diorg cakap, takde pun harga camtu..cis ..tertipu aku..yg ada harga RM699 ( still murah tp aku tak berminat..)..belek henpon pun, walaupun dah dipotong harga,rasanya, kat luar lebih murah..tertipu eden..wat letih je..dah la tua2 ni tak larat nak berjalan sgt..
Rujukan 


Di Facebook SenHeng ini koman pembaca
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...