Alert Customer buat complain ttg Sen Heng- SenQ

Salam warga blogger.

Beberapa hari yg lepas ada kita lihat APEK mengamuk di kedai SenQ, kali ini TJBDC yang kongsi complain customer mengenai Sen Heng atau dikenali sebagai SenQ.


aku dok bli tv lcd dgn pioneer kt senq..warranty manufact 1 year, sen q 1 year. dia dok pujuk tambah duit kasi v plus waranty.dah 3thn pakai..aku pki cermat, xdela lenjan pown. deck pioner aku kong, hantar ke senq kluang(kg aku),output sound prob. mkn 2 bulan, okla aku accept, kluang, maybe sparepart jauh.siap, aku amik, dok pakai sebulan lg, lens rosak..hantar lagi. 2bln lagi. tu pon aku yg call tya,aku pon xla kejam..tya pas 1month antar.siap.

aku amik baru pasang kat umah, hdmi port kong..hati suda panas. ok, aku duk pandan jaya. hq dia depan umah aku. aku htr, dgn harapan siap cepat.pioneer hq kt kl, so xde cite lambat.3mgu, aku dapat msg dr sen q kata dah siap, siap mtk maklum balas pgguna lagi. aku ye2 la dtg kedai, dia kata kt centre, xtau brape byk centre, 2,3, hari sampai hq pandan jaya.k. 2,3 hari atang, kata x siap plak, dia kta xtaw sms sape hantar.xpe aku relax seminggu lagi, call pun xsiap g. hati mula panas. aku call pioner kl, tya model skian2, sparepart payah ke, dia ckp ready, max smgu siap. the dia cakap nape htr sne, diaorg wat 3rd party repair, akan lebih rosk.makin panas aku,

aku call lg, dia kasik tarikh lg smgu. pas smgu call g, x siap! aku start msg dlm FB,sekali jek dia balas, sms cust care cm taik. call? no dia & alamat kt tpt aku htr ne, so mne hq sebenar dia? 2mgu lepas aku call lg,budak dia akt siap cakap dahde org amik, xke kapla abah kau...berapi aku maki.

last2 dia mtk tgu, ktenye org incharge cuti, sok dia call. spi ptg, haramm! aku gak yg call!last2 dia kata mtk 4 hari nk clearance.pas 4 hari, aku dtg kedai dan dia cakap xsiap gak2! aku sembur kaw! siap nk bwk g tribunal!last2 petangnya dia call cakap rabu/khamis(esok) dah blh amik! xpe aku tgk sok!

so, advice aku,

-xpayah bazir wet bayar warranty panjang2, auta, modus diaorg ialah lambat2 dan kasi perabis warranty period.cukup dgn manu dan senq=2 years warranty, rosak antar authorised.

yg paling aku hangin, aku yg nk kena ketuk, depa xde pon inform even message pon...warranty tambahan bukn free ye anak2, aku bayor! time rekmen suh bli kemain manis mulut.

member aku lg besh, dia xnak bcakap dgn pencacai bawahan, dia nk terus jumpa manager,dan hasilnya 3 hari sahaja dah siap!!

Diharap pihak senQ dapat membaiki lagi mutu dan pengurusan diorg
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...